Ben Dört Numara hd online izle filmi full izle tek parça izle filmi online izle online film izle filmi hd izle filmi online izle hd izle online film izle

12 Haziran 2012 Salı

Ben Dört Numara hd online izle filmi full izle tek parça izle filmi online izle online film izle filmi hd izle filmi online izle hd izle online film izle


Ben Dört Numara hd online izleBen Dört Numara filmi,2011 yılında yapılmış olup, IMDB üzerinden - puan almıştır Filmin başrollerinde ise Timothy Olyphant,Alex Pettyfer,Teresa Palmer,Jake Abel,Kevin Durand, meaninqless_love(O bir Amatör)11 Haziran 2012, 13:48 gibi kaliteli oyuncular oynamaktadır. Ben Dört Numara filminin yönetmenlğini ise D.J. Caruso üstlenmiştir. Filmin genel özetine baktığımızda ise; James Frey'in altı kitaplık bilim-kurgu serisinden senaryosunu Al Gough ile Miles Millar'ın uyarladığı film, gezegenleri yok edilirken son anda kaçarak kendilerini kurtaran dokuz uzaylı ergenin öyküsünü anlatacak...Herbiri lise çağında olan grup üyelerinden bir tanesi, gezegenlerini yok eden düşman tarafından büyütüldüklerini fark edecek... Filme adını veren 4 numarayı Pettyfer, 6 numarayı Palmer canlandıracak.
Ben Dört Numara hd online izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder